ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو
سرخط خبرها

واکنش سهیل مهدی به دعوای جدید سپاهان و پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۵۰۸۹۲
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
  • ۱
واکنش سهیل مهدی به دعوای جدید سپاهان و پرسپولیس
سازمان لیگ در مورد دعوای جدید سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان سخت به دنبال این است تا برای بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس از ظرفیت کل ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی استفاده کند و در این زمینه با شورای تامین اصفهان رایزنی کرده است‌.

در این‌سو پرسپولیس به شدت مخالف این مسئله بوده و اعتقاد دارد این بازی هم باید به مانند بازی‌های لیگ با همان ۳۰ درصد گنجایش ورزشگاه برگزار شود.


بیشتر بخوانید

مخالفت شدید پرسپولیس با درخواست سپاهان


در همین راستا سهیل مهدی به خبرنگار ما گفت: در این زمینه سازمان لیگ تصمیم گیرنده نیست چون با توجه به اینکه امنیت مردم و هوداران بر عهده شورای تامین هر استان است، در واقع شورای تامین استان اصفهان تصمیم نهایی را در مورد درخواست سپاهانی‌ها اتخاذ خواهد کرد.

وی در واکنش به این مسئله که پرسپولیس هم خواهان برگزاری بازی برگشت با سپاهان در حضور یکصدهزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی است گفت: در این مورد هم شورای تامین تهران باید نظر نهایی را بدهند چون امنیت شهر بر عهده آنهاست.

به گزارش شهرآرانیوز، بسیار بعید است شورای تامین اصفهان اجازه دهد بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در حضور بیش از ۳۰ درصد گنجایش تماشاگران برگزار شود.


در ادامه حتما بخوانید

واکنش سهیل مهدی به تهدید نساجی؛ مشکلی نیست در ورزشگاه را ببندید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
فدراسیون تعطیل کنید امربه شورای تامین دهید . مگه فیفا ذبدادمون برسه نهاد امنیتی چکارش به فوتبال .ازچه میترسید که هوادارراه نمیدید . فهیم ترین هواداران روداریم . افریقا هم دیگه ازماجلوند .عربها ارزو هواداردارن . به بانوان هم بی احترامی میشه . کاش تعلیق میشدیم و محروم تانهادهای نطارتی دست ازسرمابردارن .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->